Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 180
Показано матеріалів: 7-9
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 59 60 »

ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ

 

Методичні рекомендації для викладачів

вищих педагогічних навчальних закладів

УДК 613.86 (076)

ББК 51.1 (4 УКР) 0p30

        Д 85

 

Рекомендовано до друку кафедрою здоровʼя людини та корекційної освіти

Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

 протокол №  від  2015 року

 

Рецензенти:

Федій Ольга Андріївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

Крамаренко Алла Миколаївна, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри початкової освіти Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету

            Духовне здоров’я молодших школярів: теоретико-методичні аспекти формування : [метод. реком. для викл. вищ. пед. навч. закл.] / Бойчук Ю.Д., Науменко Н.В., Бородіна О.С., Галій А.І., Голуб Н.М., Козачек Н.О., Міщенко О.А., Пашинський П.П., Потамошнєва О.М., Райчук М.І., Сінопальнікова Н.М., Туренко Н.М., Щербак І.М. - Харків : ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2014. – с.

            Методичні рекомендації присвячено висвітленню теоретичних та методичних питань формування духовного здоров’я молодших школярів. Розкрито педагогічну сутність поняття «духовне здоров’я». Розглянуто зв’язок духовності як філософського поняття з духовним здоров’ям як сучасною валеологічною проблемою. Визначено основні шляхи підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування духовного здоров’я молодших школярів. Розраховані на викладачів вищих педагогічних навчальних закладів, аспірантів, студентів та вчителів-практиків.

        

© ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2015

Здоров'я | Просмотров: 1261 | Добавил: zhmurkoalexandr2016 | Дата: 22.12.2017 | Комментарии (0)

ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: теоретико-методичні аспекти формування

 

Методичні рекомендації для викладачів

вищих педагогічних навчальних закладів

УДК 613.86 (076)

ББК 51.1 (4 УКР) 0p30

        Д 85

 

Рекомендовано до друку кафедрою здоровʼя людини та корекційної освіти

Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

 протокол №  від  2015 року

 

Рецензенти:

Федій Ольга Андріївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

Крамаренко Алла Миколаївна, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри початкової освіти Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету

            Духовне здоров’я молодших школярів: теоретико-методичні аспекти формування : [метод. реком. для викл. вищ. пед. навч. закл.] / Бойчук Ю.Д., Науменко Н.В., Бородіна О.С., Галій А.І., Голуб Н.М., Козачек Н.О., Міщенко О.А., Пашинський П.П., Потамошнєва О.М., Райчук М.І., Сінопальнікова Н.М., Туренко Н.М., Щербак І.М. - Харків : ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2014. – с.

            Методичні рекомендації присвячено висвітленню теоретичних та методичних питань формування духовного здоров’я молодших школярів. Розкрито педагогічну сутність поняття «духовне здоров’я». Розглянуто зв’язок духовності як філософського поняття з духовним здоров’ям як сучасною валеологічною проблемою. Визначено основні шляхи підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування духовного здоров’я молодших школярів. Розраховані на викладачів вищих педагогічних навчальних закладів, аспірантів, студентів та вчителів-практиків.

        

© ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2015

Здоров'я | Просмотров: 927 | Добавил: zhmurkoalexandr2016 | Дата: 22.12.2017 | Комментарии (0)

Кислоти, основи, властивості, добування, використання

План

Що таке кислоти, основи.

Значення кислот і мурашиної кислоти в медицині.

Добування кислот, основ.

Властивості кислот.

Застосування Аl (OH)3.

Кислоти – це складні речовини, які складаються з атомів гідронегу з’єднаних з кислотними залишками.

Є такі види кислот – органічні і неорганічні H2SO4, H3PO4, HNO3, H2CO3, HCL, HBт, HI, HCOOH, CH3COOH ацетил саліцилова, пропіонова, масляна, валеріанова, капронова, пальмітинова, стеаринова та багато інших.

Добування кислот.

Більшість кисневмісних кислот добувають під час взаємодії оксидів неметалів з водою. Наприклад: SO3+H2OH2SO4

N2O5+H2O = 2HNO3

Без кисневі кислоти добувають шляхом сполучення гідрогену з неметалом з наступним розміщенням відносної сполуки у воді.

Властивості кислот.

Кислоти являють собою рідини (H2SO4, HNO3 та інші) або тверді речовини (H3PO4 та інші). Багато кислот добре розчиняються у воді. Розчини їх кислі на смак, роз’їдають рослинні і тваринні тканини, змінюють синє забарвлення лакмусу на червоне.

HBт

Бромідну кислоту використовують при опіках (запалення вуха), промивають рани.

HCL

Хлоридна кислота – безбарвна рідина. Концентрована хлоридна кислота містить близько 37% хлороводню і у вологому повітрі “димить”. Застосовують для добування її солей (хлориду барію, хлориду цинку тощо). При травленні у харчовій промисловості, в медицині – для пониження застосування для пониження кислотності шлунку, як реагент використовують в усіх хімічних лабораторіях.

Біологія | Просмотров: 820 | Добавил: zhmurkoalexandr2016 | Дата: 29.10.2017 | Комментарии (0)

1-3 4-6 7-9 10-12 13-15 ... 175-177 178-180