20:39 Кімнатні рослини, їх екологія, морфологія, можливості використання на уроках біології | |
З усіх рослин куточка природи найрозповсюдженішими, постійними й доступними для догляду дітей є кімнатні рослини. За їх допомогою вчитель знайомить дітей із життям рослин, вчить доглядати їх протягом року. Доцільними є рослини, що привертають увагу дітей, викликають позитивні емоції. До них, перш за все, належать квітучі рослини. Таких рослин багато і необхідно обирати такі з них, які не вимагають складного догляду (бальзамін, бегонія, фуксія, герань). Дітей вчитель знайомить із різними формами стебла кімнатних рослин (прямостоячі, звисаючі й ті, що в'ються), з розміром, формою листя, квітів. Отже, у куточку природи необхідно мати відповідній підбір рослин. Можна порекомендувати такі рослини: фікус, драцену, кімнатний виноград, традесканцію, дзвіночок, золоте дерево, маранту, комус тощо. Цікаво мати й такі рослини, на яких можна показати дітям різні способи розмноження — не тільки за допомогою стеблових живців й живими кущиками, але й цибулинками, паростками, діленням кущика, а також листовими живцями (бегонія реке, узамбарська фіалка). Монстера — єдина рослина, спостерігаючи яку, можна познайомити дітей з повітряними коренями. Добре було б мати різновиди деяких рослин. Це дає можливість вчити дітей знаходити відмінності та спільне між рослинами. Бажано мати у куточку природи рослини, які діти виростили самостійно з кісточок (наприклад, лимон) та живців. Добре було б мати яку-небудь рослину різного віку, наприклад, крииум молодий, кринум з великою кроною та квітучий, або іншу рослину.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |