Головна » Інклюзивна освіта
« 1 2 3

Міністерство освіти і науки України

Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

Навчально-науковий інститут

педагогіки та психології

Центр здоров’язбережувальної педагогіки

Кафедра здоров’я людини та корекційної освіти

 

Ю. Д. Бойчук, О. С. Бородіна, К. І. Васильєва, Н. П.Хребтова

 

КОРЕКЦІЙНО-педагогічна підтримка

студентів З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ

в освітньому середовищі

вищого навчального закладу

 

 

Харків – 2013

УДК [378.14:376.352](083.132)

ББК 74.580.44р30

К66

 

Укладачі: Бойчук Ю.Д., Бородіна О.С., Васильєва К.І., Хребтова Н.П.

 

Рецензенти:

 

Гончаренко М.С., доктор біологічних наук, професор, завідувач кафедри валеології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

 

Сіліна Г.О., кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри валеологічної та корекційної освіти Харківської академії неперервної освіти

Затверджено до друку редакційно-видавничою радою ХНПУ імені Г.С. Сковороди, протокол № 8 від 18.10.2013 р.

Корекційно-педагогічна підтримка студентів з порушеннями зору в освітньому середовищі вищого навчального закладу: Методичні рекомендації для викладачів вищих навчальних закладів / Бойчук Ю. Д., Бородіна О. С., Васильєва К. І., Хребтова Н. П. - Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2013. – 24 с.

Методична розробка рекомендована для викладачів вищих навчальних закладів, які працюють з незрячими та слабозорими студентами. Вона містить загальну інформацію про основні порушення зору та практичні поради щодо корекційно-педагогічної підтримки навчання таких студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу.

 

© Харківський національний педагогічний

університет імені Г.С. Сковороди, 2013

© Бойчук Ю. Д., Бородіна О. С.,

Васильєва К. І., Хребтова Н. П., 2013

 

ЗМІСТ

... Читати далі »
Категория: Інклюзивна освіта | Просмотров: 416 | Добавил: zhmurkoalexandr2016 | Дата: 19.12.2017 | Комментарии (0)

Міністерство освіти і науки України

Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

Навчально-науковий інститут

педагогіки та психології

Центр здоров’язбережувальної педагогіки

Кафедра здоров’я людини та корекційної освіти

Бойчук Ю.Д., Бородіна О.С.

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТУ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

 

Харків – 2013

УДК [373.51:376](076)

ББК 74.3р30

М54

 

Затверджено до друку редакційно-видавничою радою ХНПУ імені Г.С. Сковороди, протокол № 8 від 18.10. 2013 р.

 

Рецензенти:

Горащук В.П., доктор педагогічних наук, професор кафедри здоровʼя людини і фізичної реабілітації ДЗ “Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Сіліна Г.О., кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри інклюзивної та валеологічної освіти Харківської академії неперервної освіти

Методичні рекомендації щодо організації та змісту діяльності вчителя загальноосвітнього навчального закладу в умовах інклюзивного навчання. Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітніх шкіл / Уклад. Ю.Д. Бойчук, О.С. Бородіна. – Харків : ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2013. – 20 с.

Дана методична розробка рекомендована для вчителів загальноосвітніх навчальних шкіл, які працюють в умовах інклюзивного навчання. Вона містить загальну інформацію про інклюзію й інклюзивне навчання, його особливості і переваги, та основні вимоги до вчителя, який працює з дітьми, що мають обмежені можливості здоров’я, в умовах інклюзивного навчання.

 

© ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2013

© Бойчук Ю.Д., Бородіна О.С., 2013

 

ВСТУП

 

У всьому світі, у тому числі й в Україні, тривалий час панувала “сегрегативна” модель навчання громадян з обмеженими можливостями здоров’я, що передбачала навчання цих осіб у спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах. Така модель штучно позбавляла дітей з обмеженими можливостями здоров’я права перебувати у звичайному оточенні, серед своїх однолітків, які не мають проблем зі здоров’ям. Протягом останніх років за рекомендаціями ЮНЕСКО у багатьох країнах світу (у першу чергу, високорозвинутих) було змінено модель навчання дітей з обмеженими можливостями здоров’я із “сегрегативної” на “інклюзивну”, що передбачає організацію спільного навчання осіб з обмеженими можливостями здоров’я та їхніх здорових однолітків у загальноосвітніх навчальних закладах шляхом створення необхідних умов для такого навчання відповідно до потреб і можливостей осіб з обмеженими можливостями здоров’я.

... Читати далі »

Категория: Інклюзивна освіта | Просмотров: 581 | Добавил: zhmurkoalexandr2016 | Дата: 19.12.2017 | Комментарии (0)

1-3 4-6 7-8