Із 23 по 25 жовтня 2019 року на базі Сковородинівської академії молодих учених проходитиме Осіння школа для молодих науковців, які бажають підвищити якість своєї наукової діяльності, оволодіти сучасними технологіями творчого наукового пошуку та розширити науково-освітнє середовище взаємодії з колегами з різних регіонів України.
Під час Осінньої школи передбачається проведення лекційних і тренінгових занять для молодих учених (докторантів, аспірантів, магістрів, молодих викладачів, наукових співробітників, учителів ЗНЗ різного типу) провідними вченими України з педагогічних, психологічних, природничих, медичних, технічних, філософських, економічних, філологічних та інших напрямів із питань організації, методології проведення наукового дослідження, підготовки й захисту дисертаційних робіт, підготовки майбутнього викладача до роботи в нових умовах вищої школи.
У межах проведення Осінньої школи викладачам можна пройти курси підвищення кваліфікації.
Осіння школа для слухачів Сковороди
...
Читати далі »
|
Лекція
Тема: Травлення. Проблеми сучасного харчування.
Мета: Сформувати поняття про необхідні складові продуктів харчування підлітків. Виховувати відповідальне ставлення до власного здоров'я шляхом свідомого вибору власного харчового раціону. Обговорити корисні і шкідливі продукти. З’ясувати недоліки швидкого харчування і (ГМО). Їх вплив на організм.
Демонстрація: таблиці, обгортки від відомих продуктів харчування.
Вид уроку: лекція
Хід роботи: 1. викладення теоретичного матеріалу
2. домашнє завдання
1. Останніми роками екологи б’ють на сполох: людство стоїть на самісінькій межі свого існування, монстри з фільмів жахів урешті – решт стануть жахливою реальністю! Захисники природи не втомлюються попереджати, що розвиток науки призведе до мутації людства й п
...
Читати далі »
|
Інтенсивний розвиток педагогіки в XIX—XX ст. привів до утворення системи педагогічних наук, що включає в себе: загальну педагогіку, яка охоплює основні питання виховання і навчання людини. Розвиток загальної педагогіки як науки визначив створення в середині неї самої самостійних галузей знань, таких як: дидактика (теорія навчання і освіти), теорія виховання, школознавство (управління школою), вікову педагогіку, яка досліджує особливості виховання на різних етапах вікових груп (переддошкільна, дошкільна, шкільна, педагогіка дорослих); дефектологію як спеціальну педагогіку, що розробляє питання виховання і навчання глухонімих і глухих (сурдопедагогіка), сліпих і тих, хто погано бачить (тифлопедагогіка), розумововідсталих (олігофренопедагогіка), діти з розладом мови (логопедія); методику, яка вивчає специфіку вивчення окремих навчальних предметів (мови, математики, природознавства тощо); історію педагогіки, що досліджує розвиток педагогічних ідей у різні епохи, різними представниками науки; порівняльну педагогіку, яка вивчає порівняльним методом виховання і навчання в різних країнах; етнопедагогіку, об'єктом дослідження якої є вивчення особливостей, досвіду народного виховання, які відбиті в національній культурі, народних традиціях, звичках, фольклорі.
Джерелами розвитку педагогіки є науково-педагогічні дослідження, передовий педагогічний досвід, історія педагогіки, а також ряд наук, які тісно пов'язані з педагогікою: філос
...
Читати далі »
|
|