Однією з найскладніших форм відображення дійсності є мислення. Мислення — процес відображення в свідомості людини буття в його істотних зв’язках і відношеннях між об’єктами і явищами. Характерним для ВНД людини є висока здатність до абстрактно-логічного мислення, яке формується в ранньому віці. В розвитку мислення одне з центральних місць посідає виникнення і формування понять. Як відомо, кожне слово є “сигналом сигналів” — дуже рухливим, пластичним комплексом конкретних подразників, які становлять поняття, виражене даним словом. Утворившись один раз, такий комплекс починає вбирати в себе нові конкретні подразники, засвоюючи одні з них і диференціюючи інші. Протягом усього життя людина безперервно поповнює зміст своїх понять, приводить їх у зв’язок одне з іншим. Особливістю навчання у шкільному віці є необхідність формування нових уявлень на основі наявних понять. У навчанні старшокласників значна увага повинна приділятися розвитку в них навичок утворення нових більш абстрактних понять і словесного оперування цими поняттями. ... Читати далі » |
... Читати далі » |
[1] Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 [ Викачати з сервера (133.1 Kb) ] |