Урок ________________________________________________________
Тема_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Цілі:
навчальна: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
розвивальна: розвивати логічне мислення, дослідницькі навички;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку:____________________________
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм.
Хід уроку
І. Організаційний етап
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять: макет слайда, стильове оформлення презентації; визначення необхідності додавання діаграм і схем.
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Робота з підручником: § _____________________
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VI. Підбиття підсумків уроку
VІІ. Домашнє завдання
Підручник § _________________________________________________
VIII Оцінювання роботи учнів