Джерело - http://zosh38.cv.ua
А
- Аналіз змін до проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань освіти щодо впровадження інтегрованого та інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
Луценко Т.М.
- Аналіз Закону України “Про дошкільну освіту” та деяких інших законодавчих документів, що діють у сфері дошкільної освіти
- Аналіз законодавства України про післядипломну освіту щодо забезпечення рівних прав у здобутті освіти для дітей з особливими потребами
- Аналіз нормативно-правового забезпечення інклюзивної освіти в Україні
Луценко Т.М,
- Аналіз відповідності українського законодавства, що стосується освіти людей з інвалідністю, світовим нормам
Катерина Кольченко, 2011
- Аналіз законодавства України щодо відповідності міжнародним вимогам забезпечення рівних прав у здобутті освіти для дітей з особливими потребами
Світлана Литовченко, 2011
- Загальний аналіз законодавчого забезпечення прав осіб із особливими потребами у системі вищої освіти
Марія Зубрицька, 2011
- Асистент учителя в інклюзивному класіАсистент учителя в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник /Н.М.Дятленко, Н.З.Софій., О.В.Мартинчук, Ю.М.Найда, під заг. ред. М.Ф.Войцехівського. – К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015.— 172с.
В
Г
Д
- «Дорога любові»
Олег Романчук
- Доступное ИКТ индивидуальное обучение учащихся-инвалидов:
Доклад о работе консультативного совещания экспертов
- Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомогаУ методичних рекомендаціях описані особливості психічного та фізичного розвитку дітей із синдромом Дауна. Презентовано відповіді на запитання, які найчастіше виникають у батьків дітей із синдромом Дауна та пересічних людей. Проаналізовано сучасні ефективні методики розвивальної роботи з дітьми із синдромом Дауна.
- Дитина з аутизмом у закладі освітиВидання присвячено такій нагальній темі, як створення відповідних умов для забезпечення права на освіту дітей з розладами аутистичного спектра в дошкільних і загальноосвітніх закладах України. З огляду на сучасні підходи, визначені міжнародною науково-практичною спільнотою, розкрито специфіку розвитку дітей з аутизмом і ресурси освітнього середовища.
- Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчанняКолупаєва А.А., Савчук Л.О. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання. Видання доповнене та перероблене: наук.-метод. посіб. / А.А. Колупаєва, Л.О. Савчук, К.: Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. – 274 с.
- Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторіКолупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчально-методичний посібник. – Київ, 2010. – 96 с.
- Диференційоване викладання в інклюзивному навчальному закладіТаранченко О.М., Найда Ю.М. «Диференційоване викладання в інклюзивному навчальному закладі»: навчальний курс та методичний посібник / за загальною редакцією Колупаєвої А.А. – К.: Видавнича група «А.С.К.», 2012. – 124 с.
...
Читати далі »
|