« 1 2 3 4 5 6 ... 50 51 »

Міністерство освіти та науки України

Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди

                                                                                                                                                     

Індивідуально науково-дослідне завдання

на тему:

Біохімічний вплив гормональних препаратів на організм людини

 

                                                                                              студентки 32 групи

                                                                                              природничого ф-ту

                                                                                              біологія, спец. валеологія

                                                                                        Димочко Юлії Валеріївни

Харків 2009

План

 

Вступ

1. Гормони, їх аналоги  та протигормональні препарати

   1.1. Джерела  отримання гормональних препаратів

   1.2. Класифікація гормональних засобів

   1.3. Мета фармакотерапії гормональних препаратів

2. Гормональна контрацепція

3. Міфи про гормональні препарати

Вступ

До гормонів (від греч. гормао - привожу в рух, спонукую) ставляться органічні сполуки, вироблювані залозами внутрішньої секреції (ендокринні залози), що транспортуються кров'ю до кліток-мішеням і активно впливають на метаболічні, морфогенетичні й фізіологічні процеси. Однак деякі гормони синтезуються не тільки ендокринними залозами, але й у клітинах інших органів і тканин. Так, гормони підшлункової залози (інсулін і глюкагон) утворяться також і у клітинах кишечника, катехоламины (гормони наднирників) синтезуються і у нервових закінченнях.

Істотною відмінною рисою гормонів від інших біологічно активних речовин є спеціалізація клітин, їх синтезуючих. Залози внутрішньої секреції не містять вивідних проток, і їхні клітини обплетені рясною мережею кровоносних і лімфатичних капілярів, виділення продуктів життєдіяльності відбувається безпосередньо в просвіт цих посудин. Цим ендокринні залози відрізняються від екзокринних, які виділяють свої секрети через вивідні протоки.

1. Гормони, їх аналоги  та протигормональні препарати

Гормональні речовини – це препарати, які отримують із залоз внутрішньої секреції  (або їх синтетичні аналоги), що специфічно впливають на обмін речовин і регулюють різноманітні функції організму.

Протигормональні речовини – це хімічні речовини, які гальмують утворення чи виділення гормонів або вступають з ними у конкурентні зв’язки.

Гормональні препарати та їх синтетичні аналоги займають важливе місце у фармакотерапії у випадках гормонозалежних злоякісних новоутворень — раку передміхурової залози, яєчка, яєчників, матки, молочної залози. Глюкокортикоїди в поєднанні з цитостатиками призначають при деяких гемобластозах та інших пухлинних захворюваннях. Вибір гормонів залежить від стадії пухлинного процесу, віку і стану хворого.

Крім ендокринних залоз є ендокринні клітини, що синтезують гормони, які містяться в багатьох органах, в т.ч. і органах імунної системи, де вони регулюють виникнення і розвиток імунних реакцій.

< ... Читати далі »

Категория: Це цікаво | Просмотров: 648 | Добавил: zhmurkoalexandr2016 | Дата: 20.01.2019 | Комментарии (1)

Урок ________________________________________________________

Тема_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Цілі:

навчальна: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

розвивальна: розвивати логічне мислення, дослідницькі навички;

виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку:____________________________

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм.

Хід уроку

І. Організаційний етап

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне обговорення понять: макет слайда, стильове оформлення презентації; визначення необхідності додавання діаграм і схем.

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Робота з підручником: § _____________________

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

VI. Підбиття підсумків уроку

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § _________________________________________________

VIII Оцінювання роботи учнів

 

 

Категория: Це цікаво | Просмотров: 4148 | Добавил: zhmurkoalexandr2016 | Дата: 01.10.2018 | Комментарии (0)