19:00 Тематична контрольна робота (Розділ: Тварини, тема: Птахи ) |
Тематична контрольна робота (Розділ: Тварини, тема: Птахи ) Початковий рівень (одна правильна відповідь 0,5 балів). 1. Від яких тварин походять птахи? А). земноводні; Б). ссавці; В). плазуни; Г). риби. 2. Яка температура тіла птаха? А). 42 – 42,5; Б). 36,6; В). 52; Г). 25. 3. Як називаються зрослі кістки стопи, вкриті роговими лусками? А). зоб; Б). піря; В). цівка; Г). ключиця. 4. До якого підтипу відноситься клас Птахи? А). хордові; Б). безхребетні; В). багатоклітинні; Г). хребетні. 5. Як називається єдина залоза птаха? А). куприк; Б). підшлункова; В). гіпофіз; Г). наднирники. 6. Яку функцію виконують камінчики у м’язовому шлунку птахів? А). симбіоз із бактеріями; Б). перетирання; В). їх там не має; Г). затримку їжі. 15-17. Назвіть та обгрунтуйте з наукової точки зору головні ознаки сучасного уроку біології. Сучасні уроки окремого предмету - це сукупность методів і засобів для реалізації змісту навчання в межах окремої дисципліни. Іншими словами – це методика викладання предмету, або технології навчання. На сьогодні освітня технологія функціонує і як наука, що досліджує найраціональніші способи навчання, і як система принципів та способів навчання, і як реальний процес навчання. За цією системою – більш 90% навчального часу загально освітньої школи витрачається на уроки, у ході яких викладається майже весь навчальний матеріал. Найчастіше серед типів уроків використовується комбінування, хоча творчі вчителі використовують і інші типи уроків. Традиційне навчання має свій позитив: - це систематичний характер; - логічно впорядкована подача навчального матеріалу; - оптимальні витрати ресурсів при масовому навчанні; - постійній емоційній вплив особистості вчителя на учнів. Але поряд з позитивом є і негатив: - перевага репродуктивному методу навчання; - одноманітність навчання однотипність методів, що призводить до зниження пізнавального процесу; - відсутність (недостатній рівень) самостійності учнів, індивідуального навчання; - пасивність школярів. 16.Охарактеризуйте масові форми позакласної роботи з біології.Запропонуйте тематику шкільних біологічних вечорів. Позакласна робота з біології в більшості випадків нерозривно пов`язана з навчально-виховним процесом, здійснюваним на уроках, і ґрунтується на знаннях, навичках.
"Эндокринная система. Железы внутренней секреции" 1 задача. До 14 лет у девочки было отличное здоровье. Но вдруг она стала сильно худеть, пропал аппетит, мучила неукротимая жажда. Родители здоровы. В 13 лет она перенесла воспаление поджелудочной железы. 2 задача. У ребенка остановился рост. Он стал толстеть, нарушились пропорции тела. Постоянно стал высовываться кончик языка изо рта. Стали наблюдаться расстройства речи, памяти, мышления. Эти примеры демонстрируют нарушения в деятельности организма, и определяют важную проблему (Слайд №2): Проблема: Почему возможно возникновение различных отклонений от нормального развития? Чтобы разобраться в данной проблеме, нам необходимо сформулировать цель. Помогите, ребята, сформулировать цель нашего занятия.
Вивчення природничих наук, зокрема біології, створює можливості для формування дослідницьких компетентностей школярів. На нашу думку, поняття "дослідницькі компетентності" охоплює не лише відповідні знання та елементарні дослідницькі уміння, але й мотиваційний та поведінковий компоненти – внутрішню потребу школяра у дослідницькій діяльності. Певний рівень дослідницьких компетентностей формується в процесі урочної роботи за умови використання учителем різних видів дослідницьких завдань, проведення лабораторних та практичних робіт. Для досягнення успішного результату саме на уроках повинна розвинутися зацікавленість учнів як навчальним предметом, так і дослідницькою діяльністю. Сприяти поглибленню пізнавальних інтересів та формуванню дослідницьких компетентностей покликані факультативні курси, що пропонуються учням. Оскільки позаурочна робота має ширші можливості для проведення експериментальної роботи, а учні середніх класів мають до неї неабиякий інтерес, у школах є потреба у факультативних курсах дослідницького характеру. Навально-дослідна ділянка займає важливе місце у навчально-виховному процесі школи, адже саме тут діти пізнають різноманітність рослинного та тваринного світу, вчаться любити природу, бережно відноситися до кожної живої істоти. Тут прищеплюється в дітей любов до праці, вміння цінувати свою працю та працю інших.
Навчально-дослідна ділянка – це біологічна лабораторія під відкритим небом, де учні проводять багато практичних занять, заготовляють гербарії, роздатковий матеріал для своїх менших товаришів. Дослід №1 Тема досліду. Вплив загартування насіння помідорів на ріст і розвиток розсади. Площа ящиків: 35 х 35 х б см. Схема досліду: І варіант – насіння намочується водою кімнатнЫ температури, витримується поперемінно по 12год. при tо від 0о до 3о і при кімнатній температурі. ІІ варіант – насіння замочується у воді кімнатнЫ температури і залишається для періодичного зволоження водою, як тільки починає проростати, ящики потрібно закопати всніг на 1-2 дні. Перед висіванням насіння підігрівати 2 год. при tо 30-35о С. ІІІ варіант (контроль) – сівба незагартованим насінням.
20.Запропонуйте свій варіант мікроструктури етапу "Перевірка домашнього завдання" (розділ:тварини,тема уроку за вибором студента).
Задание №1. “Цветик-семицветик ”(на доске из цветной бумаги наклеен цветок, учащиеся срывают лепестки, на которых с другой стороны написаны названия отрядов Млекопитающих животных) Необходимо дать характеристику отряду по плану: а) представители; б) среда и место обитания; в) характерные признаки, приспособленность к среде; г) значение в природе и жизни человека; д) интересные факты.
Для достижения положительного решения проблем вопросов существуют проблемные методы - это методы, основанные на создании проблемных ситуаций, активной познавательной деятельности учащихся состоящей в поиске и решении сложных вопросов, требующих актуализацию знаний, анализа и т.д.
|
|
Всього коментарів: 0 | |