Головна » 2017 » Березень » 27

Тематична контрольна робота (Розділ: Тварини, тема: Птахи )

 Початковий рівень (одна правильна відповідь 0,5 балів).

1. Від яких тварин походять птахи?

А). земноводні;                                      

Б). ссавці;

В). плазуни;

Г). риби.

2. Яка температура тіла птаха?

А). 42 – 42,5;

Б). 36,6;

В). 52;

Г). 25.

3. Як називаються зрослі кістки стопи, вкриті роговими лусками?

А). зоб;

Б). піря;

В). цівка;

Г). ключиця.

4. До якого підтипу відноситься клас Птахи?

А). хордові;

Б). безхребетні;

В). багатоклітинні;

Г). хребетні.

5. Як називається єдина залоза птаха?

А). куприк;

Б). підшлункова;

В). гіпофіз;

Г). наднирники.

6. Яку функцію виконують камінчики у м’язовому шлунку птахів?

А). симбіоз із бактеріями;

Б). перетирання;

В). їх там не має;

Г). затримку їжі.

15-17. Назвіть та обгрунтуйте з наукової точки зору головні ознаки сучасного уроку біології.

Сучасні уроки окремого предмету - це сукупность методів і засобів для реалізації змісту навчання в межах окремої дисципліни. Іншими словами – це методика викладання предмету, або технології навчання. На сьогодні освітня технологія функціонує і як наука, що досліджує найраціональніші способи навчання, і як система принципів та способів навчання, і як реальний процес навчання.

За цією системою – більш 90% навчального часу загально освітньої школи витрачається на уроки, у ході яких викладається майже весь навчальний матеріал. Найчастіше серед типів уроків використовується комбінування, хоча творчі вчителі використовують і інші типи уроків. Традиційне навчання має свій позитив:

- це систематичний характер;

- логічно впорядкована подача навчального матеріалу;

- оптимальні витрати ресурсів при масовому навчанні;

- постійній емоційній вплив особистості вчителя на учнів.

Але поряд з позитивом є і негатив:

- перевага репродуктивному методу навчання;

- одноманітність навчання однотипність методів, що призводить до зниження пізнавального процесу;

- відсутність (недостатній рівень) самостійності учнів, індивідуального навчання;

- пасивність школярів.

16.Охарактеризуйте масові форми позакласної роботи з біології.Запропонуйте тематику шкільних біологічних вечорів.

Позакласна робота з біології в більшості випадків нерозривно пов`язана з навчально-виховним процесом, здійснюваним на уроках, і ґрунтується на знаннях, навичках.
Знання, які подаються на уроці не є достатніми, щоб пізнати все. З метою розширити і поглибити знання, розвинути творчі нахили у дитини, побудувати її свідомість використовують позакласні роботи, тобто роботи, які виходять за межі класної кімнати.
Позакласна робота з біології дає можливість розвивати індивідуальні інтереси учнів, їхні здібності, нахили, розширювати кругозір, формувати стійкі потреби самостійно пізнавати, охороняти і примножувати навколишню природу.
Завдання позакласної роботи – закріплення, збагачення та поглиблення знань набутих у процесі вивчення певної теми чи розділу з біології, а також застосування їх на практиці, розширення загальноосвітнього кругозору учнів, формування у них наукового світогляду, вироблення вмінь і навичок самоосвіти, формування інтересів до вивчення природи.
Сьогодні одним із пріоритетних напрямів навчання біології в сучасній школі є вдосконалення екологічної освіти й виховання, формування екологічної культури школярів.
Серед групових форм позакласної роботи в школах поширена діяльність екологічних гуртків.
В позакласній роботі з біології використовують різноманітні форми й види екологічного виховання школярів. У сучасній школі найбільш поширеною є масова ... Читати далі »

Категория: Це цікаво | Просмотров: 1146 | Добавил: zhmurkoalexandr2016 | Дата: 27.03.2017 | Комментарии (0)