Головна » Статті » Здоров'я |
У категорії матеріалів: 14 Показано матеріалів: 4-6 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ
Методичні рекомендації для викладачів вищих педагогічних навчальних закладів УДК 613.86 (076) ББК 51.1 (4 УКР) 0p30 Д 85
Рекомендовано до друку кафедрою здоровʼя людини та корекційної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди протокол № від 2015 року
Рецензенти: Федій Ольга Андріївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка Крамаренко Алла Миколаївна, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри початкової освіти Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету Духовне здоров’я молодших школярів: теоретико-методичні аспекти формування : [метод. реком. для викл. вищ. пед. навч. закл.] / Бойчук Ю.Д., Науменко Н.В., Бородіна О.С., Галій А.І., Голуб Н.М., Козачек Н.О., Міщенко О.А., Пашинський П.П., Потамошнєва О.М., Райчук М.І., Сінопальнікова Н.М., Туренко Н.М., Щербак І.М. - Харків : ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2014. – с. Методичні рекомендації присвячено висвітленню теоретичних та методичних питань формування духовного здоров’я молодших школярів. Розкрито педагогічну сутність поняття «духовне здоров’я». Розглянуто зв’язок духовності як філософського поняття з духовним здоров’ям як сучасною валеологічною проблемою. Визначено основні шляхи підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування духовного здоров’я молодших школярів. Розраховані на викладачів вищих педагогічних навчальних закладів, аспірантів, студентів та вчителів-практиків.
© ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2015 |
ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: теоретико-методичні аспекти формування
Методичні рекомендації для викладачів вищих педагогічних навчальних закладів УДК 613.86 (076) ББК 51.1 (4 УКР) 0p30 Д 85
Рекомендовано до друку кафедрою здоровʼя людини та корекційної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди протокол № від 2015 року
Рецензенти: Федій Ольга Андріївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка Крамаренко Алла Миколаївна, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри початкової освіти Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету Духовне здоров’я молодших школярів: теоретико-методичні аспекти формування : [метод. реком. для викл. вищ. пед. навч. закл.] / Бойчук Ю.Д., Науменко Н.В., Бородіна О.С., Галій А.І., Голуб Н.М., Козачек Н.О., Міщенко О.А., Пашинський П.П., Потамошнєва О.М., Райчук М.І., Сінопальнікова Н.М., Туренко Н.М., Щербак І.М. - Харків : ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2014. – с. Методичні рекомендації присвячено висвітленню теоретичних та методичних питань формування духовного здоров’я молодших школярів. Розкрито педагогічну сутність поняття «духовне здоров’я». Розглянуто зв’язок духовності як філософського поняття з духовним здоров’ям як сучасною валеологічною проблемою. Визначено основні шляхи підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування духовного здоров’я молодших школярів. Розраховані на викладачів вищих педагогічних навчальних закладів, аспірантів, студентів та вчителів-практиків.
© ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2015 |
Джерело - Diagnoz.net.ua Батьківщиною всім нам добре відомого дерева яке радує нас смачними яблуками, вважають Центральну Азію. Видів і сортів яблунь виведено величезну кількість і ростуть вони в самих різних кліматичних зонах. З плодами яблуні пов'язано багато легенд. У школі ми всі вивчали закон всесвітнього тяжіння і знаємо, що завдяки яблуку, яке впало на голову великого вченого, фізика Ньютона, цей закон був відкритий. |