Урок ________________________________________________________
Тема_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Цілі:
навчальна: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
розвивальна: розвивати логічне мислення, дослідницькі навички;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку:____________________________
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм.
Хід уроку
І. Організаційний етап
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять: макет слайда, стильове оформлення презентації; визначення необхідності додавання діаграм і схем.
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Робота з підручником: § _____________________
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VI. Підбиття підсумків уроку
VІІ. Домашнє завдання
Підручник § _________________________________________________
VIII Оцінювання роботи учнів
|
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ
Загальні правила поведінки
- Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
- Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби й отрути.
- Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
- Не можна без дозволу педагогів (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час.
- У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобов'язаний пред'явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, що їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов'язаний представити довідку з медичної установи.
- Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
- Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи.
- Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
- До учнів, які привласнили чужі речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
- Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі школи.
- Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
- Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.
- Учень зобов'язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
- На першу вимогу вчителя слід пред'являти щоденник.
- Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.
- Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, письмове приладдя, інструменти, робочий і спортивний одяг, засоби індивідуального захисту.
Поведінка на уроках
- Коли вчитель входить в клас, учні встають, вітаючи вчителя. Так само учні вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять, окрім уроків інформатики, коли учні працюють за комп'ютером.
- Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми й іншими справами, що не стосуються уроку.
- Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя, піднявши руку.
- Якщо учень хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.
- Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
- Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань.
Поведінка учнів на перервах
- Під час перерви учень зобов'язаний:
- підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці;
- вийти з класу, якщо попросить вчитель;
- підкорятися вимогам чергового учня чи учителя.
- Час перерви - особистий час кожного учня. Він може його проводити по своєму розумінню, проте, не повинен заважати іншим.
- Під час перерви учні можуть вільно переміщатися по школі, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки (горище, підвал, кухня, фізична і хімічна лабораторії, майстерня, спортзал).
- Під час перерв забороняється бігати по сходах, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор.
- Під час перерв забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.
- У школі категорично забороняється тютюнопаління.
-
...
Читати далі »
|
«Уся гордість учителя –
в учнях, у зростанні зерен,
посіяних ним.»
Д. І. Менделєєв.
Важлива роль у системі шкільної освіти належить формуванню в учнів життєвих компетентностей, що допоможуть їм орієнтуватися в сучасному житті.
Процеси, що відбуваються сьогодні в нашій державі, зумовлені суперечностями соціального, економічного та політичного становлення, висувають важливе завдання для освіти – формування життєво компетентної особистості, здатної до самореалізації. Зміни відбуваються в усіх сферах діяльності людини. Руйнується старе, а його місце займає нове, пріоритети віддають інноваційним процесам, пов’язаним із пошуком нових якостей життя. Нова ситуація в суспільстві висуває принципово нові вимоги до вчителя, оскільки лише його творча особистість здатна до оновлення сучасної школи.Тому в освіті на першому місці опинилося формування життєво необхідних компетентностей школярів, тобто суми знань, умінь і навичок особистості, що дають їй можливість робити висновки про щось, висловлювати переконливу й авторитетну думку. Це вимагає перебудови діяльності педагога і, в першу чергу, його взаємодії з учнем на користь процесів саморозвитку й самоорганізації.
Всебічний розвиток мовлення – одна з найактуальніших проблем шкільного навчання. Організувати мовну діяльність дітей, озброїти їх умінням точно та образно висловлювати свої думки і почуття – мета роботи кожного вчителя. Програмою початкових класів передбачена робота над словом, реченням, текстом. Дітям пропонується ряд завдань, спрямованих на розвиток мовленнєвої активності, вправи для розвитку культури спілкування, планувати мовлення, будувати власні висловлювання.
Завантажити
Джерело - http://svitlife.ucoz.net
|
|