Головна » Статті » Екологія |
У категорії матеріалів: 37 Показано матеріалів: 7-9 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 12 13 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Агаджанян Н.А. Экология человека: Избранные лекции. М.: Крук, 1994. 256 с. Агесс П. Ключи к экологии. Л.: Гидрометеоиздат,1982. 96 с. Адаменко О., Рудько Г. Екологічна геологія. К.: Манускрипт, 1999. 350 с. Акимова Т.А., Хаскин В.В. Экология. М.: ЮНИТИ, 1998. 455 с. Аккерман Ю.А. Разрушительное действие ультразвука высокой эффективности. М.: Связь, 1979. 312 с. Александров В.Ю., Кузуба Е.П., Яблокова Е.П. Экологические проблемы автомобильного транспорта. Новосибирск,1995. 113 с. Апостолов Е.Г. Урбанизация: тенденции и гигиеническо-демографические проблемы. М., 1977. 400 с. Арбатов А.Г. Космическое оружие: дилемма безопасности. М.: Мир, 1986.182 с. Атомный проект СССР. Документы и материалы / Под общ. Ред. Л.Д.Рябева. Т.1 (1938-1945). М.: Наука. Физматлит, 1998. 432 с. |
Аварія ядерного реактора – пошкодження ядерного реактора, в результаті чого наступає неконтрольоване забруднення повітря, грунту і води радіоактивними ізотопами. Адсорбція – вбирання будь-якої речовини з газоподібного середовища або розчину поверхневим шаром рідини або твердого тіла, відбувається під дією молекулярних сил поверхні речовин. Алергія – форма імунологічної відповіді, яка вивявляється в підвищеній чутливості організму до різних антигенів (алергенів) Альбедо Землі – відношення сонячної радіації, яка відбивається Землею (з її атмосферою) в світовий простір, до сонячної радіації, яка поступила на межу атмосфери. Антигени – речовини, які організмом сприймаються як чужорідні і викликають специфічну імунну відповідь Антиоксидант – сполука, що знижує активність оксилювальних процесів у клітині Антропогенне навантаження – міра прямого і непрямого впливу діяльності людини на природу в цілому або на її окремі компоненти. |
Жмурко Олександр Використання Програмно–методичного пакету ˝Систематика комах˝при вивченні курсу зоології безхребетних Науковий керівник – докт. пед. наук, проф. Бойчук Ю. Д. Особливістю сучасної освіти є широке використання інформаційних технологій. Вони розширюють можливості засвоєння знань та уявлення про об’єкти і явища, що вивчаються. Підготовка майбутнього вчителя біології передбачає глибоке оволодіння ним знаннями з систематики комах, яка вивчається в курсі зоології безхребетних, а практичні вміння та навички з визначення комах закріплюються у процесі проходження студентами навчально-польової практики. У природі налічується 1 млн. видів комах, що складає 80% усіх тваринних організмів. Тому розібратися з сучасною систематикою комах – провідне завдання у професійній підготовці майбутнього вчителя біології. За мету своєї роботи ми поставили створити програмно – методичний пакет (ПМП) для підтримки вивчення систематики комах у курсі зоології безхребетних. Відповідно до поставленої мети визначили такі завдання: 1) розробити концепцію ПМП «Систематика комах»; 2) розробити шаблонну оболонку ПМП за принципом HTML – програмування; 3) підібрати інформаційний та ілюстрований матеріал для створення ПМП. Необхідно відзначити, що програмно-методичні засоби навчання мають багато переваг перед такими друкованими, а саме: інтерактивність (можливість організовувати послідовність пред’явлення навчального матеріалу); висока інформативність; швидкість пошуку інформації; мультимедійність; легкість використання інформації; гіпертекстовість (можливість перегляду навчального матеріалу за перехресними гіперпосиланнями); інтегрованість; конструктивність; технологічність (легкість реалізації фахового пакета); наявність вебографії. |